Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[TsergaIRL] Pożegnanie lata
#1
Ot właśnie , pożegnanie z latem :-) 

1
[Obrazek: IMG_0053-Edit_zpsreqaw26z.jpg]

2
[Obrazek: IMG_0073-Edit_zpsjx32oimh.jpg]

3
[Obrazek: IMG_0080-Edit_zps1z7m0zr9.jpg]

4
[Obrazek: IMG_0089-Edit_zpsowph7dli.jpg]

5
[Obrazek: IMG_0106_zps0n29ypsg.jpg]

6
[Obrazek: IMG_0113_zpst2dmr2ev.jpg]

7
[Obrazek: IMG_0140_zpszcdui6ki.jpg]

8
[Obrazek: IMG_0148_zpsijigm44v.jpg]

9
[Obrazek: IMG_0180-Edit_zpsiua5nwdm.jpg]

10
[Obrazek: IMG_9809-Edit_zps8lndcso8.jpg]

11
[Obrazek: IMG_9869_zpsnda8lugb.jpg]

12
[Obrazek: IMG_9996-Edit_zpsk74ocjco.jpg]

13
[Obrazek: IMG_9998_zpscdd5at1v.jpg]


:-) Język
Już więcej nie postuje !!!
Odpowiedz
#2
Świetny secik!
Moi faworyci....
6,7,10,12
Odpowiedz
#3
fakt. fajny zestaw.
mi najbardziej za to podchodzą 4 6 9 11 i 13.
"One exposure per motive!
ZŁO KONIECZNE ... aczkolwiek dziękuję słońcu za światło Oczko
gdybacz, użyszkodnik i maruda. czasem trzyma aparat w łapach i stara się go nie upuścić.




Odpowiedz
#4
Fajna  seria  nr-3;4;6;9;10;13: to moi faworyci ,zresztą wszystko fajne .

postarałeś się  Duży uśmiech
                                          Światło
Odpowiedz
#5
A mnie się nie podobają Smutny  Wolę twoje studyjne portrety. Chociaż ostatni, ten chyba z parku też był niezły.
Tutaj jakbym oglądał kolejne stu tysięczne dwudzieste ósme portrety znalezione na kolejnych forach, ludzi którzy cykaja zdjęcia znajomym, i twierdzą że to git portrety.
Ostro. Wiem  Uśmiech  Ale wiem też, że potrafisz robić cudne portrety, przy których oglądając, zielenieję z zazdrości, ża ja tak nie potrafię Uśmiech
Odpowiedz
#6
No tak to juz jest , ze nie mozna dogodzic wszystkim naraz Oczko

Dzieki za komenty , ciesze sie ze sie podobalo, na pocieche JacJacowi, juz niedlugo znajdzie sie cos ze studia, i mysle ze bedzie "mniam mniam" bo nie bedzie to tylko jedna modelka :O
Już więcej nie postuje !!!
Odpowiedz
#7
Nie byłbym soba gdybym nie dodał czegos w BW :-) 

z tego samego dnia ale monochromatycznie:

14
[Obrazek: IMG_0018-Edit-Edit_zpslpl2b7vc.jpg]

15
[Obrazek: IMG_0030-Edit-Edit_zpsmm0h3uz3.jpg]

16
[Obrazek: IMG_0186-Edit-Edit_zpsmgkhkc8l.jpg]

17
[Obrazek: IMG_9801-Edit-Edit_zpsjdwbfypw.jpg]

18
[Obrazek: IMG_9834-Edit-Edit_zpscujpif10.jpg]

Uśmiech
Już więcej nie postuje !!!
Odpowiedz
#8
Jakoś wydaje mi się że BW lepiej się prezentują ,temat główny na fotografiach jest bardziej odcięty od tła i  można bardziej się skupić na motywie głównym
                                          Światło
Odpowiedz
#9
Wiesz , ciezko  mowic o "kiepskich odcięciach" motywu głównego gdy stosuje sie dłużesz ogniskowe i w pełni otwarte dziury, ostatnie 5 to praktycznie same headshoty :-)


czyli jak rozumiem w kolorwych zdjeciach np 1, 4, 9 modelka jest kiespoko wyseparowana od tła Oczko
 a co w przypadku nr 7 ?

inna sprawa to taka, ze jak bys  mi sprezentowal taki "gadżet" to obiecuje że wytne jednym strzałem całą postać z modelki za kazdym razem , z taka mocą bokehową jak te ostatnie pięć zdjec Uśmiech

http://www.cyfrowe.pl/aparaty/canon-800-...s-usm.html

dzieki za koment :-)
Już więcej nie postuje !!!
Odpowiedz
#10
NO jeszcze jedno - wszyscy fotografujący zawodowo zzielenieją  z zazdrości jeszcze bardziej jak obaczą twoje foty

"nie chodziło mi o wycinanie z tła " Duży uśmiech Duży uśmiech Duży uśmiech
                                          Światło
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Zdjęcie [tsergaIRL] CytryAnna :-) tsergairl 23 6,772 14-04-2015, 14:12:21
Ostatni post: annafo
Zdjęcie [tsergaIRL] Mama i córa tsergairl 20 6,365 13-04-2015, 13:06:42
Ostatni post: tsergairl
Zdjęcie [TsergaIRL] Rzeczowniki ! tsergairl 67 13,187 06-07-2014, 07:59:41
Ostatni post: Anoula
Zdjęcie [TsergaIRL] Pierwszy raz męski model w mojej kuchni ;-) tsergairl 12 3,222 31-05-2013, 09:34:59
Ostatni post: axidus821
Zdjęcie [tsergaIRL] Sandra tsergairl 31 5,161 08-12-2012, 22:08:16
Ostatni post: tsergairl
Zdjęcie [tsergaIRL] Sarah tsergairl 31 8,584 08-10-2012, 20:49:36
Ostatni post: Tartufe
Zdjęcie [tsergaIRL] Dominikana - zbieranina różności :-) tsergairl 40 8,766 19-07-2012, 14:36:07
Ostatni post: luto
Zdjęcie [TsergaIRL] Olivia tsergairl 42 5,170 07-05-2012, 12:27:12
Ostatni post: tsergairl
Zdjęcie [tsergaIRL] Cztery odsłony z Marleną :-) tsergairl 18 3,091 19-02-2012, 23:53:05
Ostatni post: JacJac
Zdjęcie [tsergaIRL] Kasia i Grzegorz - czyli familijna sesja ciążowa w miesiącu szóstym :-) tsergairl 30 6,518 03-01-2012, 16:36:55
Ostatni post: fray2

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu