Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Body + szerokie szkło. Pomożecie wybrać?
#1
Witam serdecznie Uśmiech
Migruję z Sony (A300) do Canona ale nie mam za bardzo orientacji w kwestii modeli.
Przeglądałam testy na Optycznych i teoretycznie podobają mi się: 7D, 60D, 5DMII i 6D ale w praktyce nie używałam żadnego Canona w ogóle. Na FF w obecnej chwili mnie nie stać więc muszę zadowolić się jakimś cropem.

Najbardziej zależy mi na jak najmniejszych szumach.

Fotografia krajobrazowa i portretowa (+ noworodki).

Na początek mam 3,5 tys. złotych przeznaczone na body i szerokie szkło.
Mam 3 obiektywy manualne wraz z adapterami z potwierdzeniem pod Canona (2 x 50 i 1 x 135).

Co możecie mi polecić?

Z góry dziękuję, i serdecznie pozdrawiam.
Odpowiedz
#2
No to 6D i 5DmII odpadaja bo to ff i przekraczaja budzet...chociaz na 5D by starczylo i jest ff, ale na szklo? Za malo juz...

No to 6D i 5DmII odpadaja bo to ff i przekraczaja budzet...chociaz na 5D by starczylo i jest ff, ale na szklo? Za malo juz...
Odpowiedz
#3
(03-02-2015, 22:04:12)axidus821 napisał(a): No to 6D i 5DmII odpadaja bo to ff i przekraczaja budzet...chociaz na 5D by starczylo i jest ff, ale na szklo? Za malo juz...


No to 6D i 5DmII odpadaja bo to ff i przekraczaja budzet...chociaz na 5D by starczylo i jest ff, ale na szklo? Za malo juz...

Tak, szkoda Smutny choć osobiście nieco boję się ff bo fotografuję dopiero od nieco ponad półtora roku i nie wiem czy sobie z ff poradzę, chcę się najpierw dobrze wdrożyć.
Odpowiedz
#4
A co to za roznica czy crop czy ff? Budowa body taka sama, troche wiecej klawiszy, zasada dzialania tez :-)
Odpowiedz
#5
(03-02-2015, 22:15:31)axidus821 napisał(a): A co to za roznica czy crop czy ff? Budowa body taka sama, troche wiecej klawiszy, zasada dzialania tez :-)

W sumie to nie mam pojęcia Uśmiech Uśmiech tak sobie wmówiłam, że przesiadając się na inny system i jeszcze ff to zabłądzę w menu.
Odpowiedz
#6
(03-02-2015, 22:21:27)indi napisał(a):
(03-02-2015, 22:15:31)axidus821 napisał(a): A co to za roznica czy crop czy ff? Budowa body taka sama, troche wiecej klawiszy, zasada dzialania tez :-)

W sumie to nie mam pojęcia Uśmiech Uśmiech  tak sobie wmówiłam, że przesiadając się na inny system i jeszcze ff to zabłądzę w menu.

W tych pieniądzach ... to kiepsko ... ;-) Masz na stałkę z średniej półki a gdzie tu jeszcze body ;-)
Np. Sigma 35mm f/1.4 ok 3200 zł ... jak nie potrzebujesz sprzętu do szybkich zdjęć ... to dozbieraj na 5D teraz możesz trafić pierwszą piątkę za naprawdę dobre pieniądze ... choć na wysokich ISO za dobrze sobie nie radzi ... ale 100 -800 ISO rewelka ;-) 
Odpowiedz
#7
(03-02-2015, 22:21:27)indi napisał(a):
(03-02-2015, 22:15:31)axidus821 napisał(a): A co to za roznica czy crop czy ff? Budowa body taka sama, troche wiecej klawiszy, zasada dzialania tez :-)

W sumie to nie mam pojęcia Uśmiech Uśmiech  tak sobie wmówiłam, że przesiadając się na inny system i jeszcze ff to zabłądzę w menu.
Od tego my tu jestesmy ale priorytetem jest instrukcja...
Odpowiedz
#8
Heh to to jest raczej odwrotnie ;-) Czym bardziej profi sprzęt tym bardziej przejrzyste menu ;-) 
Leica M - 5 minut i wiesz wszystko
Canon 5D - 10 minut i wiesz wszystko
Sony NEX - kupiłem w sierpniu i dalej połowy menu nie rozumiem ;-) 
Odpowiedz
#9
(03-02-2015, 23:14:20)kain napisał(a): Heh to to jest raczej odwrotnie ;-) Czym bardziej profi sprzęt tym bardziej przejrzyste menu ;-) 
Leica M - 5 minut i wiesz wszystko
Canon 5D - 10 minut i wiesz wszystko
Sony NEX - kupiłem w sierpniu i dalej połowy menu nie rozumiem ;-) 

Bo wszystko wywalone jest na klawisze na body, wszystko pod palcami, nie trzeba kopac w menu, zeby cos ustawic. 
Jak mialem 500D to dlugo sie przyzwyczajalem i wiecznie kopalem w menu, w 5D to max dwa m-ce i klawiszologia opanowana :-)
Odpowiedz
#10
Cholera , naprawde ? Im bardziej pro pucha tym latwiesza obsluga ? Kurde to takiego Hassela sie tylko chyba stawia w studio i reszte sam robi  Oczko Oczko 
Już więcej nie postuje !!!
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Canon 60D czy 700D co wybrać? camilo1987 6 4,070 01-05-2014, 18:08:51
Ostatni post: drsemen
  z nikona na canona - body do 2tys majja 15 2,710 25-11-2013, 19:45:37
Ostatni post: KAJO
  Różnice między body katejuszka 11 2,554 29-10-2013, 21:19:45
Ostatni post: drsemen
  Wymiana na nowe body DarekC 32 5,681 21-09-2013, 16:03:10
Ostatni post: DarekC
  50D - gdzie kupić nowe body? tomektk1234 3 1,127 15-10-2012, 20:33:51
Ostatni post: Tartufe

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu