Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Canon Analogowa lustrzanka.
Witam wszystkich. Mam pytanie do wyjadaczy canonów.
Dostałem ten sprzęcik od mamy, która to z kolei dostała go od znajomego w prezencie. Wygląda naprawdę jak nówka ze sklepu.

Jako ,że nie znam się na tak starych sprzętach mam do was prośbę. Jaki to jest model? Czy opłaca się kupować klisze i robić takim aparatem jeszcze zdjęcia w dobie cyfrówek?

Co lepsze, włożyłem 2 baterie z mojej Minolty Z6 i ten canon działa Uśmiech
Nie wiem też, czy ten obiektyw się odkręca? Do aparatu jest jeszcze przykręcana taka duża lampa błyskowa Uśmiech

Poniżej postaram się wrzucić kilka fotek jak to "cacko" wygląda".

Cała paczka ze zdjęciami, które porobiłem telefonem (9MB)
Canon zdjęcia

[Obrazek: IMG-20140908-00023.jpg]

[Obrazek: IMG-20140908-00040.jpg]

[Obrazek: IMG-20140908-00027.jpg]

[Obrazek: IMG-20140908-00032.jpg]

Ewentualnie czy istnieją jakieś przeróbki tego modelu? Dokładniej chodzi mi o mody.

I na koniec jeszcze takie pytanie. Czy można jakoś wykorzystać taką lampę błyskową z tego canona z moją minoltą Z6?
Odpowiedz
MSZ i według moich doświadczeń Canon nigdy nie wypuścił tego sprzętu. Wnioskujàc po tandetnym wlepionym logo to jakaś podróbka. Co do optyki to migawka centralna I jak w tanich plastikowych aparatach nie wymienia. Wyrób oryginału Canona powinien mieć zawsze tabliczke z typem camery I nr seryjny oraz kraj w których go wyprodukowano.
Ucz swoje dzieci fotografi. Bedziesz pewny ze one nigdy nie beda miec dosc pieniedzy by kupic narkotyki Uśmiech
Odpowiedz
a ja nie widze zadnego zdjecia :-(
Już więcej nie postuje !!!
Odpowiedz
To jest plastik naśladujący luszczanke. Takie wynalazki występowały też pod nazwą Canomatik czy jakoś tak. Naciągacze pod marketami swego czasu sprzedawali takie cuda za jakieś 700PLN. To ma obiektyw z jedną plastikową soczewką, nie da się go wymienić. Smena pozwala na większą kontrolę ekspozycji niż ten wynalazek.