Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[tsergaIRL] - Hrabstwo Down - czyli Tytanik odpłynął :-)
#1
Zdjęcie 
Zapraszam na ostatnią cześć wycieczki po Irlandii Północnej

w ostatnich dwóch dniach naszej wycieczki wjechaliśmy do Belfastu,

1
[Obrazek: 01_zps3d97d986.jpg]

2
[Obrazek: 02_zps0e8f253f.jpg]


celem było odwiedzenie Muzeum Tytanika

Muzeum imponujące przede wszystkim swoja wielkością

3
[Obrazek: 02a_zps500961ff.jpg]

Wrażenia z muzeum, duże, nowoczesne i bardzo interaktywne, jednakże zbyt przepełnione , można by wręcz napisać pękające w szwach, bardzo ciężko zrobić gdziekolwiek zdjęcie, tym niemniej oto kilka kadrów (mało interesujących) z muzeum :-)

4
[Obrazek: 03_zpsa0b9e160.jpg]

5 Zarysy sylwetek o ostrych cieniach to film / animacja poruszających sie postaci
[Obrazek: 04_zps9471667b.jpg]

6
[Obrazek: 05_zps27f0f1a9.jpg]

7 widokn a bałagan pod przęsłem konstrukcji dokowej
[Obrazek: 06_zps47fe35f5.jpg]

8 Widok na ten sam bałagan z góry konstrukcji, w rzeczywistości konstrukjca była 5x wyższa :-)
[Obrazek: 07_zps82f9863d.jpg]

9 Składanie silnika :-)
[Obrazek: 07a_zps108bebda.jpg]

10 Atrapa łańcucha jakim był "przywiązany" Tytanik do kołeczka :-)
[Obrazek: 08_zps34693bf9.jpg]

Reszta kadrów jakie posiadam jest albo poruszona, brak swiatla i potrącenia turystów , aaa obowiązuje też zakaz uzywnia flesza :-(

Tak czy owak, zjedliśmy w muzealnej restauracji i pojechaliśmy do opuszczonego Fortu Grey Point , opuszczonego w latach 60 przez Anglików

Znowu mieliśmy pecha bo główne muzeum było już zamknięte :-( , ale przedstawiam kilka kadrów z tamtego miejsca :-)

11
[Obrazek: 08a_zps93b4b96f.jpg]

12
[Obrazek: 08b_zps952a6a5f.jpg]

13
[Obrazek: 08c_zps0f43430f.jpg]

14 skąd oni mieli moją komórkę Uśmiech ?
[Obrazek: 08d_zpsdd31ff6c.jpg]

Wróciliśmy do naszego B&B
Następnego , ostatniego dnia zaplanowaliśmy odwiedzić Silent Valley Reservoir ( główny zasobnik wody dla połowy hrabstwa Down)

oto kilka strzałów z tamtego miejsca:

15
[Obrazek: 09_zpse255894d.jpg]

16
[Obrazek: 10_zps40fe443b.jpg]

17
[Obrazek: 11_zps190de811.jpg]

18
[Obrazek: 12_zps4f9b22f9.jpg]

19
[Obrazek: 13_zps17c55523.jpg]

20
[Obrazek: 14_zps112d2fb0.jpg]

21
[Obrazek: 15_zps1fcadf8e.jpg]

22
[Obrazek: 16_zps28f90cc2.jpg]

zwinęliśmy majdan i udaliśmy się w drogę powrotną do domciu. W drodze powrotnej zahaczyliśmy o miasto Trim w hrabstwie Meath, gdzie znajduje się zamek w którym wykonane były ujęcia do filmu "Waleczne serce"
I tu niespodzianka, znowu PECH !!!, wnętrze zamku było zamknięte dla zwiedzających :-(

zatem trzy ujęcia z zewnątrz zamku :-)

23
[Obrazek: 17_zps128471f6.jpg]

24
[Obrazek: 18_zps746de672.jpg]

25
[Obrazek: 19_zps59f51a99.jpg]



Po czym wróciliśmy do domciu :-)

Dzięki za oglądanie i zapraszam do napisania kilku zdań o tyn co myślicie :-)


aaa jak by co , to w kolorze tez dostępne :-)
Już więcej nie postuje !!!
Odpowiedz
#2
Jakby co, to ci co patrzą na ... grzecznie proszą o kolorki
Odpowiedz
#3
(01-08-2013, 20:02:36)tsergairl link napisał(a): .... W drodze powrotnej zahaczyliśmy o miasto Trim w hrabstwie Meath, gdzie znajduje się zamek w którym wykonane były ujęcia do filmu \"Waleczne serce\"
He he, w Trim mieszkałem półtora roku.

Co do "przepełnienia" muzeum to masz na myśli eksponaty czy zwiedzających?
Kiedy umrę, mam nadzieję że żona nie sprzeda mojego sprzętu z taką cenę jaką jej powiedziałem że go kupiłem

http://www.mkkaczy.manifo.com/
Odpowiedz
#4
Aaaaa nie sprecyzowalem, sorka , pisalem o zwiedzajacych, maaaaaasaaaaa tego tam jest !!!
Już więcej nie postuje !!!
Odpowiedz
#5
Ciekawe miejsce jestem pod wrażeniem , no i nie zaszkodziło by zobaczyć to miejsce na fotografiach w kolorze
Światło i cień

Odpowiedz
#6
Jakim obiektywem robiłeś te zdjecia? Bo widze że jest bardzo szeroko Uśmiech
Odpowiedz
#7
(02-08-2013, 07:29:29)wokas0 link napisał(a): Jakim obiektywem robiłeś te zdjecia? Bo widze że jest bardzo szeroko Uśmiech

16-35mm f/2.8L II podpięty pod FF.
Odpowiedz
#8
repo z titanica: 1-10. bardzo dobrze. nie mam uwag Uśmiech

ale dalej .. ja tam się lubie czepiać.
11 - bardzo fajny kadr .. ale niebo jest totalnie brzydkie Smutny
12 - 14 do repo ok.

15 ok.
16 tak
17 nie. jak dla nie przesadzone. ale ja sie nie znam Oczko
18 dobry kadr ale obróbka z 16tki by ty pasowała.
19 ok.
20 - bardzo fajne Uśmiech mocna obróbka, która mi się bardzo podoba.
21 ok
22 ok
23 prawie ok. z lewej dokadruj
"One exposure per motive!
ZŁO KONIECZNE ... aczkolwiek dziękuję słońcu za światło Oczko
gdybacz, użyszkodnik i maruda. czasem trzyma aparat w łapach i stara się go nie upuścić.




Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [TsergaIRL] Jesienio-Zima w hrabstwie Cork. tsergairl 0 1,061 30-11-2014, 08:34:03
Ostatni post: tsergairl
Zdjęcie [tsergaIRL] - Antrim, Irlandia - Hrabstwo gigantów :-) tsergairl 22 3,333 01-08-2013, 22:10:38
Ostatni post: jurek
Zdjęcie [tsergaIRL] Donegal, Irlandia - hrabstwo pięknych widoków i … much. tsergairl 14 2,751 31-07-2013, 13:04:41
Ostatni post: tsergairl
Zdjęcie [Tsergairl] Black Valley, Hrabstwo Kerry, Irlandia tsergairl 13 2,604 22-07-2013, 17:30:06
Ostatni post: jojo
Zdjęcie [TsergaIRL] Drombeg, kamienny krąg - Hrabstwo Cork tsergairl 14 3,067 29-06-2013, 14:56:38
Ostatni post: tsergairl
Zdjęcie [tsergairl] Priest's Leap - granica Cork / Killarney [11 zdjęć] tsergairl 24 3,263 21-06-2013, 08:02:26
Ostatni post: jurek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu