Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[tsergaIRL] Modelka "M" :-)
#31
Tak patrze na tą fotografię
Światło i cień

Odpowiedz
#32
Tserga bardzo fajne ujęcie, byłoby bardzo sexy gdyby nie garbata modelka z zapadniętą klatką piersiową. Widać przygotowałeś się do sesji inwestując w gadżety, lecz po raz kolejny zapomniałeś o kupnie warzechy
Ucz swoje dzieci fotografi. Bedziesz pewny ze one nigdy nie beda miec dosc pieniedzy by kupic narkotyki Uśmiech
Odpowiedz
#33
dzieki chlopaki :-)

jadziem dalej

a ja uwazam ze BW jest fajniejsze i z powodzeniem sie nadaje do tego typy sesji ;-) :-)

6, Prosze bez winiety tym razem :-)

[Obrazek: IMG_9863_zps08998ff8.jpg]
Już więcej nie postuje !!!
Odpowiedz
#34
6 bardzo fajne. Tylko ten garb :/
5 Widac ze miejsca brak i ciasno strasznie. NIe podoba mi sie
Odpowiedz
#35
Jak dla mnie to 6-tka najlepsza z całej serii.
Odpowiedz
#36
5 mi absolutnie nie leży .. "za dużo niebieskiego" Oczko a tak na poważnie to nie jestem zwolennikiem takiej kolorystyki.

zdecydowanie w całej serii ciągle moim faworytem zostaje 4 w obu rozwiązaniach oraz dokładam do tego 6tkę.

jako totalny laik w kwestii portreciarstwa, nie mam odpowiednich kompetencji do uzasadniania dlaczego akurat te są dla mnie ładniejsze i mi się podobają Oczko po prostu są i już Uśmiech

"One exposure per motive!
ZŁO KONIECZNE ... aczkolwiek dziękuję słońcu za światło Oczko
gdybacz, użyszkodnik i maruda. czasem trzyma aparat w łapach i stara się go nie upuścić.




Odpowiedz
#37
6 IMHO najfajniejsza ... troszkę psowa efekt ten garb z koszuli ... mogłeś go wygładzić przed strzałem ;-) Ale i tak jest bomba ...
Odpowiedz
#38
Ale na 6 światełko już mamy dopracowane
Światło i cień

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu