Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Eqs] Siano
#1
Zdjęcie 
Naaaa bardzo dużym Lajcie : >
Proszę o komentarz i opinie, jednak ! Błagam jak robie coś zle piszcie jak tego uniknąć następnym razem :>

1.
   
2.
   
Odpowiedz
#2
1. Kiepska godzina na zdjęcia, dziewczeciu słońce w oczy tez nie najlepszy pomysl. Następnym razem weź blende. Uciecie głowy IMHO estetycznie nieuzasadnione.
2. Niezłe, ale jakbys zrobił mniej centralnie i zachował troszke dołu ( w sensie chociaż zarysu bioder było by estetycznie i anatomicznie poprawniej) było by lepiej. Oczko
Odpowiedz
#3
o pogodzie i porze dnia to juz Kain napisal, ja bym dodal ze w p0ionowych kadrach chyba by bylo lepiej i napewno bys uzyskal co napisal przedmówca, ale zes sie \"porwal\" , raz ze akt to ciezka forma portretu, dwa ze w plenerze, ja sie powolutku w studio przymierzam do \"rozerbanych\" zdjec i mam cykora zeby \"pornusy\" z nich nie powychodzily

no ale, zebys nie odebral tego ze ja (Bron Boze) Ci zabraniam, mozna pogratulować zawzięcia :-)
Już więcej nie postuje !!!
Odpowiedz
#4
Na Studio mnie nie stać, a Pole jest darmowe Język
Jasne że trudna, ale... do odważnych świat należy !! Język
Odpowiedz
#5
Jasne ze tak Oczko tylko coby to miało sens to zabieraj ze sobą dużą błęde i statyw z uchwytem Oczko
Odpowiedz
#6
Rozumiem, Bardzo dziękuje !

Niedługo dodam, może będzie lepiej.
Odpowiedz
#7
A nie lepiej tak?
[Obrazek: 4d1a612b.jpg]
Odpowiedz
#8
Cytat:Na Studio mnie nie stać, a Pole jest darmowe Język
Jasne że trudna, ale... do odważnych świat należy !! Język

ja tez nie mam studio, zaadoptowalem kuchnie, a koszt kupna dwóch przescieradel i zarówki energooszczednej o 5400 K to chyba nie jest zbyt duzy koszt, na początek, a juz z jedna lampa mozna tez niezle sie pobawic :-)

oczywiscie pole jest darmowe dodam jeszcze ze po sesji na polu nie trzeba sprzątać :-D


aaaa czy ja cos wczesniej nie wspomialem o pionowym kadrze ;-) :-)

pozdro
T
Już więcej nie postuje !!!
Odpowiedz
#9
Tserga wspominałeś ale wiesz obraz jest wart więcej :-)
Odpowiedz
#10
Uśmiech Poziome kadry to jakaś mania zrobienia czegoś wbrew logice ,gdy ta logika nakazuje poziomy kadr ,powiem robi sie tak aby zaistnieć ,a wystarczy poczytać troszkę literatury popatrzeć na malarstwo,oglądnąć fotki mistrzów fotografii ,a jak już to wszystko ogarniesz to można opracować swój styl fotografiiUśmiech Uśmiech
                                          Światło
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu